Home > Uncategorized > koud

koud

Ik heb het koud.
net de meterstanden opgenomen en daar kraag ik zo’n schok van dat ik voorlopig maar even in de kou ga zitten. Verhuizen naar dit huis heeft me windeieren geled. Dat kan ik je wel verzekeren. ‘Tis hier steenkoud, tocht als een gek, de kruipruimte staat geregeld vol water en het is ook nog eens groot en moeilijk schoon te houden. Balen doe ik dus. Balen dat ik niet in een goed geisoleerd huis woon. En nog meer balen dat ook in dit huis geen mogelijkheid is om een houtkachel neer te zetten. De schoorsteen is hier ook al uitgesloopt. Dat heb ik in mijn vorige huis ook al gehad en nu weer. Bommer dus…….

Wat kan ik eraan doen?

Thermo ondergoed, wollen truien aan, dikke sloffen aan, zibrokacheltje, tvkijkdeken op de bank, en vooral vroeg naar bed gaan!(het is nu half 11 ahum)  Ga ik nu dus doen…….

Categorieën:Uncategorized
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

