Home > Uncategorized > ~Als ik een zonnestraal kon vangen~

~Als ik een zonnestraal kon vangen~

Deze zin kwam ik tegen toen ik net op zoek was naar de blog van Zonnestraal,
mooi .
Ik krijg daar allemaal beelden bij…

Wat zou ik doen als ik een zonnestraal kon vangen?
Ik zou die zonnestraal op mijn hart spelden, of op mijn voorhoofd,
Dan kon iedereen meegenieten van mijn mooie zonnestraal.
Dan zou ik elke ruimte verlichten met die zonnestraal.
OOOO ja dat zou echt mooi zijn.
Een zonnestraal geeft niet alleen licht, maar ook kleuren.
Als ik er een prisma voor zou zetten zou ik de regenboog maken. Dat is pas echt mooi….
Of ik zou het gouden licht van de herfst-zon maken, of het tere licht van de lente, of de overvloedige volle zonnestralen van de zomer.
Het zou zomaar allemaal kunnen. Als ik een zonnestraal kon vangen.

Ja,
ik ben vast van plan een zonnestraal te vangen,
in mijn hart,
en dan geef ik dat gevoel van die zonnestraal door aan mijn naasten,
en iedereen die ik tegen kom.

Zomaar gratis en voor niets.
Tot dan ga ik gewoon net doen alsof ik die straal al gevangen heb,
een beetje oefenen voor later.
Wanneer ik die zonnestraal echt in mijn bezit heb.
Dan doe ik ook alvast mijn naasten en iedereen die ik tegenkom dat gevoel geven van die zonnestraal. Ik bedoel maar,ik heb fantasie genoeg om me dat gevoel voor te kunnen stellen.
Ja ,dat is mijn intentie.
Doen alsof ik die zonnestraal al gevangen heb,
het kost me niets meer dan wat vastberadenheid.
Doet u mee?
~

Categorieën:Uncategorized
  1. december 8, 2009 om 2:00 pm

    Dat heb je weer mooi geschreven!!!Groetjes van Zonnestraalp.s. ik stuur je bij deze ook een van mijn stralen

  2. december 9, 2009 om 6:03 am

    ooooh,heerlijk,
    🙂

    ~Bibje~

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

